مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 09:202022-12-12اقتصادي

ابلاغ  550 میلیارد ریال از محل 3 درصد اعتبارات نفت به استان ایلام


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از ابلاغ  550 میلیارد ریال از محل سه درصد اعتبارات نفت به این استان خبر داد.

- ایسنا/ایلام رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از ابلاغ  550 میلیارد ریال از محل سه درصد اعتبارات نفت به این استان خبر داد.

امین دوست محمدی با بیان اینکه با رایزنی های انجام گرفته با معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان برنامه و بودجه مقرر شد د چند روز آینده این مبلغ به استان ایلام ابلاغ شود، اظهار کرد: 3460 میلیارد ریال سهم ایلام از محل درآمدهای نفتی است که تاکنون 12 درصد آن محقق شده و با ابلاغ این رقم جهش قابل ملاحظه ای در تخصیص اعتبارات از محل درآمد نفت در استان ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از برج هنر شهر ایلام تصریح کرد: این پروژه در اعتبارات محرومیت زدایی تعریف شده که برای تسریع در تکمیل این پروژه علاوه بر تخصیص اعتبارات دولتی، از ظرفیت بخش خصوصی نیز بهره گیری شود.

دوست محمدی در خصوص احداث ساختمان جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه طبق تاکید معاون سازمان برنامه و بودجه این پروژه باید از محل فروش اموال منقول و غیر منقول تکمیل شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، به نقل از روابط عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ  550 میلیارد ریال از محل 3 درصد اعتبارات نفت به استان ایلام

ابلاغ  550 میلیارد ریال از محل 3 درصد اعتبارات نفت به استان ایلام